Der har været vinterferie i sidste uge, og det har sat sine spor på mit uge-indlæg. Jeg har ikke lavet det store, - jo hygget med ham den svækkede, været på bedsteforældrebesøg, arbejdet og trænet...men ikke noget videre spændende, og nu er hverdagen begyndt igen (i kulde!)... Men en collage skal I ikke snydes for:
Passede min elskede niece en aften (ugens højdepunkt!)
Nød en lækker gylden, sprød and, hos mine forældre, - lavet på Webergrill
Træning, træning, træning, - jeg er flittig for tiden
Foredrag på en gård, ude i en mørk skov; om sønderjyske modstandsfolk,i selskab med min farfar
Ingen kommentarer:
Send en kommentar