tirsdag den 25. juni 2013

Bryllup: Hjælp et brudepar

Jeg er løbet ind i en mur, står i en blindgyde, kan ikke finde det jeg søger...
 - Jeps, jeg mangler hjælp og håber på "forstærkning" her fra Blogland.
Til vores kommende bryllup vil vi give vores gæster en slik-/kagebuffet og jeg mangler derfor nogle høje, flotte glas (gerne med låg) og muligvis også "sølv" skeer (skovle?) man kan tage slikket op med...
Jeg har fundet et billede på nettet (beklager, kender ikke ophavsmanden), og hvis du har sådanne glas som du vil af med, eller sælge billigt hører jeg meget gerne fra dig på min mail: rikkeriks85@gmail.com 
Jeg er på jagt på sommerens loppemarkeder, men har pt. ikke været heldig.
- Hjælp et brudepar, pretty please...

4 kommentarer:

  1. Jeg er ret sikker på, du kan købe noget i den stil hos CC Hobby:-) Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for svar Heidi! Skal se på hjemmesiden om noget kan bruges. Kendte ikke til dette firma før nu :)

      Slet
  2. Jeg bruger også selv ofte CC Hobby's side :) Du kan finde den her http://www.cchobby.dk

    SvarSlet