torsdag den 27. juni 2013

Min uge # 25

Nu har jeg sommerferie fra praktikken, - ihvertfald i den kommende uge. At jeg så lige skal ha "overstået" 2 vagter i weekenden, på mit studiejob er en helt anden side af sagen...
Men nu til et tilbageblik på ugen som er gået. Hvis du vil se hvad jeg lyttede til og drak i sidste weekend kan du læse om det her.
Ugen er gået med at holde Skt. Hans sammen med gode venner samt at besøge min barndomsveninde, som går hjemme i baby-boblen efter at være blevet mor til en meget charmerende lille fyr!
Regnen har silet ned det meste af ugen og jeg tror jeg "trøstespiser", for fik en pludselig lyst til vafler..og bagefter måtte jeg en tur ud i det fri og løbe alt det mad af mig ;)
Min praktikvært var så hjertelig og give mig et gavekort til Fona (hmm?) fordi jeg gik på sommerferie...fed tradition!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar