tirsdag den 11. marts 2014

Hemmeligheder

Der er andre før mig som også har lavet disse indlæg, - nogle kalder dem facts, fakta om mig, men jeg kalder dem hemmeligheder. Mine hemmeligheder er små ting omkring min person og min personlighed som ikke mange her i 'Blogland' kender. Det er de ting som gør mig til mig.Mine nærmeste vil måske kunne genkende mine små finurligheder eller særheder om man vil.
Jeg har før skrevet indlæg om mig selv og de kan bl.a. læses her.
Jeg synes jeg vil dele lidt med jer, og mens jeg er væk på bryllupsrejsen kan du jo se om du vil dele lidt hemmeligheder om dig selv? Tør du? Så skriv lidt ned om dig selv, del, grin og lær noget om dine medbloggere.
JEG:
- overvejer at finde et nyt blognavn
 - hader hvis folk springer foran i en kø
 - vil være selvstændig erhvervsdrivende i mit næste liv
 - deler ikke med alle at jeg er blogger
 - trives bedst med faste rammer i hverdagen
 - øver mig i ikke at være så fordomsfuld overfor fremmede personer
 - har slidt 2 par løbesko op i hele mit liv
 - ejer mest tøj fra H&M 
 - samler på hvidriflet serien fra Royal Copenhagen
- viser aldrig hele mit ansigt på bloggen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar