torsdag den 6. marts 2014

Uge #9

Så er der allerede gået en uge. Det meste går op i arbejde (og overarbejde!) og mine tanker
 kredser om min mands 30 års fødselsdag som er i den kommende
 weekend samt vores bryllupsrejse som er i næste uge.
Oven i hatten er mine tanker (og min tålmodighed) slidte over at tænke
over om en byggegrund vi har forelsket os i
mon bliver vores. Vi krydser fingre og håber snart
 der bliver åbnet op for bud!
Min uge har også budt på  forkælelse i form af manicure
og farvning og klipning af håret.
Og så har jeg prøvet at leve lidt sundere nu hvor 
kroppen snart skal luftes i bikini.
Husk at deltage i min give-away som kører indtil på
søndag d.9.marts, tjek den ud

2 kommentarer:

  1. Årh, den avocado ser bare helt perfekt ud!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. den var også god, men skal nu vænne mig til at spise avocado...er jo lidt kræsen :(

      Tak for dine hyggelige kommentarer Anne ;)
      // Rikke //

      Slet