mandag den 3. november 2014

I'm so sloooow

Ja, så gik der igen et stykke tid uden at blogge. Livet er jo det som sker, når man ellers er i gang med at planlægge og tilrettelægge.
Og planlægge gør vi pt. i stor stil; hvornår skal håndværkerne igang, hvornår skal vi hente flyttekasser, hvem hjælper med at male og gøre rent og hvornår kan vi planlægge at slappe af?
Vi er i gang med den store make-over af det almindelige parcelhus fra 70'erne, så det passer til os og er opdatereret til anno 2014-ish...
 - Huset er kommet ind under huden på os, og det er dejligt at skabe sit helt eget hjem! Jeg synes ikke det er en for stor mundfuld og jeg synes samarbejdet med de forskellige håndværkere har virket upåklageligt. Nu håber jeg ikke jeg jinx'er noget, og håber at tidsrammen holder, så vi kan flytte ind primo december.
Jeg ser frem til at kunne tage billeder af et nyt køkken og et hus med alle vores ting og møbler. Lige nu er der rå mure, ingen elementer i køkkenet og masser af støv - alle steder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar