mandag den 15. april 2013

Menu-forslag #10

Mit 10. indlæg om maden fra mit eget lille køkken! Hurraaaaa!
- Håber du finder inspiration til at fikse dine egne små retter i en (måske) travl hverdag. De fleste af mine retter er baseret på en let, nem menu til 1 person, fordi jeg ofte spiser selv i hverdagen...

Naanbrød med kylling og salat
Naanbrød er indiske madbrød og kan købes i fx. Netto, Rema1000 eller Føtex.
Smør med grøn pesto og fyld i hvad du har lyst til (tøm evt grøntsagsskuffen i køleskabet!)
Fyldet; majs, edamamebønner, oliven, peberfrugt, iceberg salat, stegt kylling, fetaost, tzatiki, tomat, gulerødder
Laks på rugbrød
Meget nem aftensmad, som også sagtens kan bruges som en lækker forret.
Rist rugbrøddet, smør det med en krydder/purløg flødeost 
Fyldet; citron, rejer, salat og andre grøntsager efter eget valg
Hvilken ret har inspireret dig mest, 
eller hvilken én har du prøvet at lave 
efter du har set den på bloggen her?
- Jeg er blot nysgerrig her i mit
"jubilæums-indlæg"!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar