torsdag den 18. april 2013

Min uge #15

Hold nu op det blæser udenfor. Her i boligforeningen, hvor jeg bor i lejlighed, står der en flagstang på fællesarealet, og det er lige før jeg bliver søsyg af at kigge på den! Når blæsten rigtig tager fat står den nemlig og svajer..
Jeg synes ikke der er meget aktivitet her på bloggen , - jeg prøver så godt jeg kan at følge med, med indlæg, men der er ikke rigtig nogen responds fra jer, kære læsere.... Har I travlt med at nyde vejret og haven?
 Søger for at få nogle gode mellemmåltider i
 løbet af dagen, så jeg kan klare både studiet og arbejdet
 Gåtur i lokalområdet, inden foråret brød ud med sol og varme
Gaver til den smukkeste, sødeste lille pige
2 års fødselsdag hos min højtelskede niece,  
-ihh hvor bliver hun stor og selvstændig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar