torsdag den 4. april 2013

Min uge - Påsken 2013 -

Dette "Min-uge"-indlæg bliver en smule anderledes, da jeg vil portrættere påske-ugen, men også fordi jeg sprang sidste uges indlæg over, da det ramte Skærtorsdag (min uge-indlæg går altid fra torsdag - torsdag!), så dette indlæg bliver et miks af billeder fra knap 14 dage.
Sne og atter sne - snestorm blev det kaldt og vinduerne i klassen blev "vasket"
Smuk udsigt fra mit arbejde, - farvel sne! Og på gensyn arbejde (jeg holdt ferie fra alt!)
På tur på motorvejen, - sommerhus turen er begyndt (se dette indlæg omkring turen!) Morgenløbeture i det vestjyske, - gotta love it!
Smuk udsigt fra bilen ind mod NymindegabCafétur med gode venner og deres datter (Påskebrunch)
Libbie sendte mig en gave, fordi jeg blev læser nr. 500 på hendes blog, - tak!

2 kommentarer:

  1. Påsken er skøn til at få besøgt en masse mennesker, som man ikke lige har tid til i hverdagen, eller få gjort nogle af de ting som halter i hverdagen.
    Det ser ud til at have været en skøn påske for dig/jer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene. Rart med en kommentar fra dig :) - jeg mindes stadig påsken '13, så den var skøn!

      Slet