mandag den 14. oktober 2013

At være bagefter

Der er sket meget i min sensommer; jeg blev færdig uddannet, jeg blev gift og jeg begyndte på nyt arbejde.
Derfor er jeg kommet bagud med at blogge om nogle ting, som egentlig burde være kommet "frem i lyset" lidt før end først nu..
Disse ting er at jeg modtog en pakke fra Gitte efter jeg havde lagt en lidt kæk bemærkning på hendes blog og uden videre sendte hun mig det flotte hjemme-gjorde tæppe som nu giver varme til min nieces dukke i dukkevognen. Som en ekstra ting til mig havde Gitte givet mig lidt bagekrymmel med, så mon hun kender mig og mit glade bagehjerte?
I august måned var jeg så heldig at vinde en give-away hos Bettina, som jeg senere brugte til vores bryllup!
 Jeg vandt to foldbare papfigure i mini-størrelse og efter at have designet ham den søde og mig selv inde på Foldable me modtog jeg, med posten, de fine papfigurer som kom til at stå og pynte på vores slikbuffet til brylluppet.
 - Det var en fed præmie og sjovt at kreere sig selv i pap og om de så ligner lader jeg være op til dem som kender mig rigtig godt. Jeg vil sige at det var svært at sidde og kreere sig selv, - både fordi man nok altid er lidt selvkritisk, men også fordi jeg vel egentlig er så almindelig og der derfor ikke var så mange muligheder, som hvis jeg havde haft skæve øjne, rødt hår eller en ordentlig "Gynther" af en næse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar