søndag den 20. oktober 2013

Menu-forslag #12

Jeg har fundet en ret (fra mit eget køkken) som ikke er så tidskrævende. Den indeholder laks og variationerne er uendelige. Hvis jeg havde en grill ville jeg klart grille et helt stykke laks med nogle ny opgravede kartofler, strøget med persille samt noget pesto og asaparges (farvel sommer!), men nu hvor jeg ingen grill ejer har jeg haft laksen i ovnen.
Dertil serveret med spinat båndpasta, tzatiki og grøntsager. Vælg selv om det f.eks skal være pasta og hvidkål, bønnespirer eller med peberfrugt, porrer m.m.

Og hvis nu det skal være nemt, sjovt og måske børnevenligt eller natmaden skal serveres efter en hyggelig venne-fest, hvad er så mere oplagt end: Hotdog!?
Jeg behøver ikke videre introduktion til denne spise, så jeg lader bare billedet tale for sig selv, og håber du kunne blive inspireret til din egen aftensmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar