torsdag den 3. oktober 2013

Min uge #39

Hej, jeg er en dårlig blogger, bum! Hold nu op tiden flyver afsted og hverdagen "sejler"! Efter jeg er begyndt på nyt arbejde har jeg ikke fået nogle rutiner eller gode vaner, så derfor har jeg svært ved at få min tid til at række og jeg prioriterer at være sammen med dem jeg har kær når jeg har fri. 
 - Dog har jeg oplevet nogle skønne ting, så alt går ikk op i arbejde! I lørdags lavede ham min mand og hans bestman den dejligste middag med bl.a. bondegårds is, porchette og ovnkartofler.
Søndag bød mine forældre på lækker aftensmad lavet over grillen, og det var rart at se dem igen og ikke skulle lave aftensmad!
I min by åbnede det nye citycenter med en masse åbningstilbud og min svigerinde gav mig blomster og småkager, fordi jeg har arbejdet så meget i den forgange uge.
Jeg har hygget mig foran tv'et (med et gensyn med Morten & Peter) om aftenen samt ordnet neglene med farvet lak. 
Jeg har ikke de store planer i den kommende weekend, så dér ser jeg frem til at sørge for at lave indlæg om bl.a. vores bryllup samt en give-away som duuufter dejligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar