lørdag den 3. maj 2014

Uge #17

En uge mere af det fantastiske forår er gået, og min forgangne uge har båret præg af min fødselsdag (med 3x gæster!), men også af min svogers. Hans fødselsdag blev holdt udendørs med frokost, kaffe/kage på terrassen samt en lille smuttur til vandet. Ham og min søster bor få meter fra en lille strand og det er ren idyl!
Hvad angår foråret har jeg dog bemærket at det er om at nyde de smukke buske og træer som står i blomst, da de er ved at forsvinde igen...Og jeg har ikke haft tiden til at nyde naturen i slutningen af denne uge, da jeg har haft meget overarbejde samt arbejde både idag og søndag. Det hjælper dog lidt på humøret at jeg kan nyde synet af mine friske forårsnegle samt at nyde en spontan middag sammen med ham min elskede mand.
Hvad har du fået din weekend til at gå med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar