tirsdag den 29. april 2014

Påsken 2014

På grund af hverdagen og min fødselsdag for nylig glemmer jeg at vise billeder fra vores hyggelige påsketur, som indebar et smut i et lejet sommerhus.
Selskabet var som vanligt; mine forældre samt søster og hendes familie og i år gik
turen til Skaven Strand tæt på Ringkøbing Fjord.
Vi er altid afsted i påsken, se bare lige her og her fra de tidligere år og vi har ikke andre planer end at hygge,spise lækker mad 
(mange gange om dagen!), gå ture og bare være sammen.
I år var vejret lidt blandet, men det blev alligevel til en løbetur, aftenture med flot solnedgang, sol på terrassen, samt en rask formiddagstur ved fjorden.
Der var også tid til at lege,grine og være på 'æggejagt' sammen med min 3-årig 
niece og jeg føler at vores stærke bånd bliver tættere 
knyttet, hvilket varmer mit hjerte!
Foruden min 3-årig niece blev det også endelig tid til at lære baby-niecen lidt bedre at kende, for det var jo første gang hun var med i sommerhus og første gang
jeg har haft hende tættere på mig i flere timer (døgn) ad gangen.
For os alle i familien handler det om at være sammen, 
nyde, hygge, få god mad og 
få slappet af. Og i år lykkedes det - igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar