lørdag den 19. april 2014

Uge #15

Nu er jeg tilbage med uge-indlæg. Det er efterhånden længe siden, og der er sket en del (læs: meget!), bare prøv at læs mit tidligere indlæg!
Dette indlæg er nogle dage forsinket pga påsken. Jeg er i sommerhus og dagene flyder ud i ét, - tid og sted er ligegyldig, mens hygge og nærvær vægtes højst.
Jeg indhenter så godt jeg kan her på bloggen, og nyder at se tilbage på rund fødselsdag og bryllupsrejse samt at opleve ting i min hverdag som gør mig lykkelig, giver indhold, gør mig stolt og giver mig kvalitet.
Lykkelige stunder er at mærke det danske forår pible frem samtidig med at mærke ens kølige kinder efter en frisk gåtur.
Indhold får jeg af mine 2 smukke niecer. Det er fascinerende at opleve baby på tæt hold, samt binde båndet stærkere til den største af pigerne, f.eks ved at bage mudderkager i legehuset og have skøre samtaler.
Jeg bliver stolt når min nevø og niece giver mig hjemmelavede påsketing, og jeg  nyder at se på det i vores lejlighed.
Det er kvalitetstid at have fri til at kunne fejre niecens 3 års fødselsdag i strålende solskin samt at have tid til at kunne nyde påskeferien med dertilhørende chokoladeæg fra chefen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar