torsdag den 28. august 2014

Uge 34 - messe og helt oppe i skyerne

Jeg har haft en spændende uge med designmesse i hovedstaden, som jeg besøgte over 2 dage i forbindelse med mit arbejde. Foruden messen fik jeg endelig oplevet det tårnhøje Bella Sky hotel, hvor jeg overnattede og jeg var så heldig at blive forkælet med god mad hos Gorm's samt en business-lunch hos Nikolaj Kirk & Hr. Maarbjerg. Jeg elsker enkel, god mad og værdsætter når det bliver serveret for mig!
Det var min første gang på DesignTrade messen og jeg kunne købe mig fattig!
Der er ingen tvivl om at trenden med kobber lever videre langt ind i efteråret og så kommer der prikker, farver som er mere rolige end vi har været vant til, og det naturlige med træ hitter stort.
Jeg havde nogle dejlige dage i Hovedstaden og glæder mig til at formidle alle indtrykkende videre til mine kolleger.
Her til sidst vil jeg gerne "slå et slag" for den støtte man kan give til Hjerteforeningen; køb et armbånd og støt! Dette års Elsk hjertet armbånd er rigtig flotte, og jeg har selv støttet og købt ét i sort/kobber, som jeg bærer nærmest hver dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar