tirsdag den 12. marts 2013

Hemmeligheder #4

Top 20
... ting du måske ikke vidste om mig
  • spiser altid en skål popcorn for hurtigt
  • er fan af Medinas musik
  • har haft en kat, der hed Miki (hun-kat!)
  • har gået til badminton, som barn
  • min "hof-drink" er Malibu/cola
  • har besøgt Wisteria Lane i Los Angeles 
  • tror jeg er højere end mit spejlbillede
  • vil gerne rejse til Hawaii og Island
  • bryder mig mest om pærer,melon og vindruer
  • kan ikke lide jordbær og kiwi 
  • blev "brændt af" af Take That i sommers
  • har været fuld i Las Vegas
  • læser tit ved bloggerne på Bloggers Delight
  • danser når jeg hører høj musik i hjemmet
  • synger ikke gerne offentlig 
  • slukker gerne tørsten i (mini-)mælk
  • arbejder som tjener ved siden af studiet
  • er en dør til at hækle, strikke og sy
  • tager så vidt mulig lyden af tv-reklamerne
  • bliver meget sjældent sur

2 kommentarer:

  1. Smiler - nu er det ikke hemmeligheder mere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, nej det har du ret i Gitte....men jeg deler gerne mine egne hemmeligheder....hmm, måske jeg burde kalde indlæggene her for facts om mig :)

      Slet