mandag den 18. marts 2013

Hip hip hurra

Programmet for forrige weekend var, at fejre ham den flotte, som kunne fejre det sidste år i sine 20'ere. 
Vi havde derfor hans store familie (samt min) på besøg og på et tidspunkt var vi 12 voksne og 2 børn i vores lille lejlighed på 3.sal,  - rigtig hyggeligt, og lige i vores ånd at samle mange mennesker, men måske en smule småt med plads!?
Efter ham den der fødselars ønske, lavede vi lagkager.Han biksede dem sammen og bestemte fyldet, mens jeg fik lov at dekorere dem.
Som fyld brugte vi:

Lyse og mørke bunde
Nutella
Marcipan som låg
Knust daim ovenpå
Jordbær/rabarbermarmelade
Solbærmarmelade
Kagecreme fra Dr. Oetker
Flødeskum
Vaffelblomster (ligeledes fra Dr. Oetker)

Det var en dejlig eftermiddag i familiens selskab, som blev sluttet af med en 2-retters menu i vores venners selskab. Vi hyggede med spil og lækker menu, og den må ha været så lækker at jeg var i den 7.himmel for glemte at tage billeder af aftenen!
 

4 kommentarer:

  1. Tillykke med ham den flotte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Din hilsen er hermed givet videre!
      Tak for din søde kommentar Gitte :)

      Slet
  2. Tillykke med manden din :)
    Og hjemmelavede lagkager hører sig næsten bare til på en fødselsdag - mmmh :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det oser langt væk af fødselsdag det med lagkage, Malene...
      - Dog helst ikke til min egen føs'dag, da jeg ikke spiser lagkage....

      Slet