torsdag den 14. marts 2013

Min uge #10

Efter en uge med sygdom, sne, solskin, sofa, og mange gæster pga. fødselsdag, blev det atter tid til hverdag. Og hvor er jeg dog glad for, at det snart er påskeferie!
- På studiet bliver vi bombarderet med den ene aflevering efter den anden, som lærerne vil have med hjem, for at rette og læse i påskeferien, og jeg krummer tæer hver gang...
Jeg synes at dagene flyder oveni hinanden og at studie samt arbejde har overtaget...Jeg trænger til dejlige timer med ham den uundværlige, min familie, og ikke mindst venter jeg på, at min krop bliver "normal" igen, så jeg kan genoptage at træne i fitnesscentret, så jeg kan få mere overskud, energi og velvære...


  • Ærlig film om lungerne, på studiet (fag: anatomi & fysiologi)
  • Undrede mig over den lokale Q8-station, - "Whats up Sweden!?"
  • Skøn forårsbuket fra min svigerinde
  • Lækker forårsstribet håndbog, fra studiet
  • Vores vindueskarm sprænges af forårsfarver (og mynteblade + lime = gode ting til mojito!)
  • Lagkage in the making, til ham den fanstastiske's fødselsdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar