onsdag den 6. marts 2013

Husk give-away no. 2

Bare lige et lille huske-indlæg til dig, som gerne vil være med i lodtrækningen om, at vinde smukke ting til at gøre boligen forårsklar.
-Jeg har været hjemme fra studiet i 2 dage, da en slem forkølelse, træthed og hovedpine har stoppet mit energi-niveau.Jeg ser ud på solen og ser folk på gaden med åbenstående jakker, ingen vanter eller hat fordi der er to-cifret plusgrader udenfor...please, sol og varme bliv (eller kom igen!) til weekenden..Jeg vil nyde dig!
Anyways, det var give-away'en vi kom fra:
Give-awayen er sponsoreret af Tine fra Thomsons, som er en butik der sælger ting til boligen og flotte møbler, - tjek evt. hjemmesiden ud og find ud af om du bor tæt på Tine og hendes butik, for den er et besøg værd!
Se mit indlæg her for at tilmelde dig give-away'en og læs reglerne, tak.
5 ruller washitape og stjerne træophæng er noget af den præmie du kan vinde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar