fredag den 12. juli 2013

Min uge #27

Lidt forsinket pga godt sommervejr og for lidt tid foran computeren kommer her mit ugentlige indlæg om ugen som er gået.
Sidste uge bærer præg af at ham den søde og jeg havde ferie, og det resulterede i morgenmad langt op ad formiddagen, men vi tog også på kærestetur til KBH, hvor vi nød solen og masser af god mad. Jeg fik lokket ham den kommende ægtemand med ind til en cupcake ved Serenity cupcakes og hvis du synes det ser bekendt ud er det fordi jeg også var derinde her..Efter cupcaken så vi på porcelæn ved Royal Copenhagen for at danne et overblik over hvad vi ønsker os til brylluppet og der var en udstilling jeg ikke kunne stå for, og derfor måtte forevige (naturligvis indebar det også cupcakes!). 
Ferieugen begyndte og sluttede også med at jeg passede min skønne niece som ikke er til at stå for!
Jeg fik også lavet lidt på min eksamensopgave som jeg har hængende over hovedet indtil den skal afleveres i august...
Nu er det weekenden som skal nydes med gode venner til overnatning, fest og sol. Det fortæller jeg mere om når jeg er kommet "på den anden side".
GOD WEEKEND!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar