tirsdag den 23. juli 2013

Shopping til brylluppet

Jeg havde ham den tålmodige i hælene, da jeg shoppede i Kbh , og det lykkedes mig at finde lidt nyt til garderoben samt nogle stiletter! Det grå/hvide par skal jeg bruge som brudesko og jeg er glad for at det er nogle jeg kan bruge efter brylluppet også.
Udover at finde stiletter købte jeg også en clutch (til halv pris!), som er lidt sart pudderrosa. Overvejede først en hvid/råhvid clucth, men bestemte mig for at der gerne må være lidt sart kulør på mit brude-outfit også.
Og endnu engang er clutch'en noget jeg kan bruge efter bryllupsfesten.

Som om det ikke var nok havde mine forældre et par hvide stiletter med hjem, til mig, fra deres ferie i Italien. Stiletterne er en smule højere i hælen end dem jeg selv har fundet, samt med åben tå...Det er altid rart at have noget at skifte med og jeg er glad for jeg kan passe dem. Jeg lever på en ret lille fod, når det kommer til stiletter og sandaler, så jeg er mere end tilfreds!

2 kommentarer:

  1. De er rigtigt fine dem med sløjferne, dem kan jeg godt lide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Nu er jeg i gang med at gå dem til ved enhver given lejlighed, -luksus at støvsuge med stiletter på, hihi :)

      Slet