onsdag den 10. juli 2013

Rabarber crumble

Det er sæson for rabarber og hvorfor ikke udnytte det som en undskyldning for at bage.
Opskriften er taget lidt på "gefühl" og kagen blev delt ud på ham den glades arbejde, og kollegerne var tilfredse.
Opskriften har jeg googlet mig til så kan selvfølgelig ikke huske hvorfra jeg tog den, men hvis du selv skulle få lyst til at glæde kolleger, familie eller måske dig selv er det ret nemt at finde en opskrift! Jeg valgte at tilføje lidt marcipan, da jeg havde en rest i mit skab samtidig med at jeg tilføjede en del vanilje med den smarte Twister fra Dr. Oetker.

2 kommentarer:

  1. Yumyumyum, var også så fristet til at plyndre Flensburg torvemarkede for rabarber idag!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder hyggeligt med torvemarked Anne :) Må hellere ind på din/jeres blog og snuse om der er et indlæg fra Flensborg. Jeg bor ikke såååå langt derfra faktisk ;)

      Slet