onsdag den 18. september 2013

Fruen går på arbejde!

Jeg har endnu ikke fortalt her på bloggen at jeg faktisk har fået arbejde. Fuldtidsarbejde.
Jeg blev jo uddannet sekretær i august måned, og i mandags begyndte jeg i en bolig/design butik.
Forvirret? Det er jeg også selv..
For en del år siden blev jeg udlært salgsassistent i Matas og arbejdede i butik + som konsulent for et kosmetik/hudpleje firma i en del år.
Efter konsulent stillingen blev jeg ansat i forskellige stillinger som vikar, som medhjælper og i løntilskud sendt ud af kommunen.
Endelig troede jeg, jeg havde fundet min nye hylde; den administrative, servicerende hylde, som helst skulle hænge et sted på et sygehus eller lægeklinik.Uddannelsen fik jeg, som skrevet, og med en god karakter, men der var intet job at få, som sekretær, og derfor sprang jeg ind i butikslivet igen.
Jeg glæder mig til at prøve kræfter med bolig, indretning og design og jeg ved at jeg nok skal få solgt noget! - Jeg elsker at sælge, at have en god dialog med kunder samt at yde en service.
At lønnen så ikke er så høj som jeg kunne ønske, at benene blir ømme og hævet og at lukketiderne er noget fra helved må jeg jo leve med.
Fra nu af er jeg igen salgsassistent og jeg er sikker på at bloggen nok skal nyde godt af alle de lækre ting som jeg kommer til at omgive mig med!
- Det er en helt ny butik som først åbner d.1.oktober, men jeg har hilst på mine kolleger og vi er i gang fra morgen til aften med at indrette butikken, gøre rent og rydde op.
Med dette indlæg ville jeg egentlig bare informerer om at jeg har fået arbejde.
Spørg endelig hvis der er noget du brænder for at vide!

4 kommentarer:

  1. Årh, det lyder spændende! Tillykke med det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. tak anja, håber også det blir spændende og noget for mig ;)

      Slet
  2. Lyder meget spændende, Rikke - er det i Sønderborg? Kommer meget gerne forbi og hilser på ;)

    SvarSlet