søndag den 8. juni 2014

Pludselig var der 2 par

Det er hårdt at holde fri weekend, og samtidig ikke have så mange planer for jeg kommer til at smugkigge på mange gode webshops.
Jeg har forelsket mig i en del ting fra H&M's shop og jeg synes der er kommet mange flotte nyheder hjem.
Før handlede jeg en del af mit tøj i den svenske gigant kæde, men det har ændret sig efter jeg er begyndt i en ny branche, hvor design og tøj er under samme tag.
Dog bruger jeg stadig en del basic tshirts, strømper og bluser fra Hennes & Mauritz, - ja når jeg endelig går i mit eget private tøj og ikke min arbejds"uniform".
En anden webshop som jeg ikke kun nøjes med at smugkigge på, var denne her.
Jeg endte med at klikke 2 par Espadrillos hjem. 
Nu håber jeg virkelig jeg kan passe dem, på min lidt ubeslutsomme lille fod, for jeg har allerede planer om, at jeg vil "bo" i den hele sommeren!
 - Hvilken webshop lader du dig friste af?  

2 kommentarer:

  1. Hov det er da vist lidt for længe siden jeg har kigget hm home igennem - lækre sager :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan havde jeg det også...så blev noget overrasket da der blev ved med at dukke lækre sager op. Denne kollektion er GOD! :-)
      God pinse, Louise og tak for din kommentar :)
      // Rikke //

      Slet