søndag den 12. oktober 2014

Lately

Det er ikke meget jeg får blogget for tiden, og det er der en simpel grund til; døgnet har ikke nok timer og jeg når det derfor ikke. Jeg har en del ufærdige indlæg liggende, en masse billeder klar, en bunke gode idéer til bloggen og et nyt samarbejde på trapperne...men men men; vores nye hus, - altså renoveringen af det - tager en del tid og så er der jo også nogle der har fundet på at man skal arbejde 37 timer som en gennemsnits dansker, og det er jeg vel egentlig....suk!
Men jeg vil bare sige hej...og vise nogle billeder fra livet som det har set ud på det sidste.
 - Jeg havde forresten en rolig og dejlig tur til Berlin (igen), og denne miniferie skriver jeg også om snarest.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det spændende med jeres hus :) Renoverer I selv?
    Vi er jo fortsat igang på 3. år, men har heldigvis taget det hele i små ryk, så vi ikke er løbet sur i det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, og dét at løbe sur i det Malene nægter vi, så vi har gjort en del selv, og lader nu de professionelle om resten, mest fordi vi ikke evner det selv. Men det har været vigtigt for os at være med i processen og lave noget selv, men også at det bliver gjort ordentlig og derfor betaler vi os fra det, så at sige :-)
      // Rikke //

      Slet