tirsdag den 24. januar 2012

Forårs-bedrag?

Selvom jeg har været på arbejde igår og idag har jeg nydt solen. Jeg arbejder på kontor på 3.sal ved havet og kan derfor følge solen fra ildrød om morgenen til flot sol med lidt skyer om eftermiddagen. Efter dagens tjans  gik jeg en frisk, lidt kold, tur på ½ time. Her til aften kan jeg mærke den friske luft i mine kinder, - jeg følte også jeg kunne mærke det kommende forår....men det er vidst bedrag for vejr-værterne varsler sne til weekenden...øv :-/
Puslespil og Arizona


Når det er koldt udenfor er det rart at hygge indenfor. Har fundet et spil frem fra min barndom...har ikke samlet det endnu, - det driller!
Men holder humøret oppe ved at drikke min absolut yndlings isthe; Arizona!
Da jeg rejst rundt i Californien i efteråret købte jeg drikken i 3 liters dunke.....mums, jeg var i den syvende himmel og vidst nok også lidt afhængig af dem tilsidst, haha :-)
Jeg er lidt øm i kroppen efter en omgang hatha yoga igår aftes, så tror jeg har opskriften på at slappe af; slænge sig i sofaen og smile af de unge tøser i "Årgang 0", mens der indtages en bolle med en kop varm kusmi the.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar