mandag den 16. januar 2012

Velkommen og godt nytår

Jeg har oprettet min egen blog, mit eget univers. Håber du vil nyde at læse om mit liv og at jeg kan få dig til at trække på smilebåndet, få gode idéer, give feedback og måske blive eftertænksom.
Det er meningen jeg fylder lidt på bloggen eftersom noget spændende sker i det daglige eller jeg har noget på hjertet.


 Cupcakes fra SugarFactory, Las Vegas
Mit blog-navn er nøje tænkt igennem, men lå alligevel lige til højre-benet; jeg elsker cupcakes! Både at lave dem (er ikke så dygtig,-endnu), at spise dem og har en svaghed for alt med cupcakes på..mine øjne blier draget mod ting med de små kager, så som; servietter, halskæde, krus,kagedåser m.m.
Eftersom jeg elsker at style mig selv, min mor, mine veninder og min bolig blev det til "stylisten". Jeg håber i fremtiden at jeg også bliver rigtig ferm til at style mine hjemmebagte cupcakes, men skal lige tage nogle kurser og læse nogle bøger. - Øvelse gør vel mester?! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar