søndag den 29. januar 2012

Shopping og guld!

Jeg har været fraværende et par dage her på bloggen, men mine vågne timer er gået med at arbejde og pleje mine sociale relationer. Først kvalitets-tid med kæresten, dernæst en aften med hj.lavet burger hos en veninde og en fredag aften med semi-finalekamp (håndbold) i tv'et med hj.lavet pizza hos svigerinden og nevøen.
Lørdag brændte jeg mit dankort varmt i storcenter i Kolding, sammen med min søster.... - Jeg skriver et indlæg om indkøbene senere :-)

Smuk natur
Solskinskage og the

I dag har jeg nydt det smukke sne-landsskab, med en lang gåtur ved havnen.
Dernæst nød jeg hjemmelavet kage, lavet af min kære mor. Vi kalder den 'solskinskage', men jeg tror andre ville vælge at døbe den citron/appelsinkage, da der skal meget i, af saft-og revet skal fra frugterne.
Jeg har valgt at prøve den nye kusmi the "Imperial label", som er blevet udråbt til at være "Det 5.element" i kvinders hudpleje...dén må jeg bare prøve! - Den indeholder bl.a. lakrids og havtorn. - Mums!
Og mens jeg indtog nogle kalorier løb de danske håndbold fyre for guldet! - Sikke en god kamp og det er en velfortjent sejr!
Normalt ser jeg overhovedet ikke sport, - men når det er vigtige kampe så som EM, VM og OL ser jeg som regel et par kampe og absolut finalen, hvis vi kommer så langt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar