fredag den 23. marts 2012

Fantastiske fredag

- er netop titlen på min dag, som også er begyndelsen på weekend. - Åhh weekend hvor har jeg savnet dig!
Solen skinner, foråret pibler frem, folk på gaden har et hemmelighedsfuldt smil på læben og forventningerne til en skøn weekend bobler næsten over :-)
Min dag har bestået af en hygge-shoppetur med ham den gavmilde, efter arbejdet.
Jeg nyder lige nu den flotte buket som jeg fik tidligere på ugen, - bare fordi :-)
Og jeg har en gave (fra ham) som står og venter på at blive åbnet....hmmm.....
Jeg er også  i gang med at skrive ansøgning, - endelig blev stillingen slået op! Jeg har gået og overvåget internettet i flere uger og nu; endelig kan jeg tage endnu et skridt i retningen mod - FORHÅBENTLIG - at blive udvalgt som lægesekretærelev. Kryds fingre tak!
Mens jeg slår løs i tasterne får jeg serveret varm økologisk kakao med flødeskum og ikke mindst; med kærlighed....og ja;  gæt selv hvem "tjeneren" er...
Senere i aften skal jeg følge finalen i X-factor, mens det nyvaskede tøj bliver lagt sammen.
Nyder du også din fredag?

3 kommentarer:

  1. Endelig, krydser alt hvad der krydses kan. Hvad var der i gaven?

    SvarSlet
  2. Jeg takker for X'et ;0) Jeg viser hvad der er i gaven i et indlæg SNAREST :0)

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn fredag :) Ja, min var jo heller ikke værst :)
    Pøj pøj med stillingen - jeg er færdig som lægesekretær om små 2 måneder :)

    SvarSlet