onsdag den 28. marts 2012

Ladies Night

...var titlen på min lørdag aften!
Har helt glemt at fortælle om min aften ude med min søster og svigerinde. Vi købte billet til tapas, modeshow og velkomstdrink på en trendy, lokal café. 
Det var rigtig hyggeligt og det var lækkert at se på noget farverigt, spændende nyt forårstøj og der blev vurderet, drømt og tjekket priser ud på de nye outfits.
Efter tapas-menuen kom der en neonpink mini-shaker til alle deltagere med et nyt produkt kaldet "Cointreau-politan", - den vakte begejstring og vi sad og "shakede" løs ved vores borde, men den er ikke én af mine nye favorit cocktail (- endnu).
For opskrift på cocktails eller mere information, se hjemmesiden her...
Efter arrangementet drog vi videre på en anden café og nattelivet opslugte os, så jeg lå først i min seng kl 05....
Rigtig hyggelig aften i enormt godt selskab,  - skal lige love for at snakketøjet ikke stod stille på noget tidspunkt!
Lad der komme flere af disse skønne pige-aftner i uforglemmeligt selskab :0)
Tulipaner fra min smukke søster



Ingen kommentarer:

Send en kommentar