mandag den 19. marts 2012

Mandag og mig...

Så er der hul på en ny uge, - jeg ser allerede frem til weekenden, men må ligge lidt låg på mine forventninger og glæde for der er laaang tid til...
Min mandag er dog gået hurtig. Sygemeldinger på jobbet gjorde at der var mere at lave til mig! Efter at have købt ind i Netto og et besøg af mine forældre blev det tid til den obligatoriske yoga-time.
 - Nu er jeg ved at geare ned og nyder at have en fornemmelse i kroppen af, at alle led er blevet strukket godt igennem, vejrtrækningen er rolig og den naturlige træthed er ved at melde sig...
Tirsdag morgen kan bare komme an, - jeg er ofte mere træt på tirsdage, så har helgarderet mig og investeret i lækre drikke:

Vitamin Well kan købes på de fleste tankstationer og nogle steder også i fitnesscentre. De er lidt pebrede i pris, men de smager himmelsk!
De bør nydes afkølet og smagen minder mig om sommer, smil og sundhed.
Mine favoritter er Fersken og Citron/hyldeblomst. 
Som en ekstra bonus er flaskens indhold fyldt med energi af den gode slags, f.eks c-vitaminer og som du måske har bemærket er flasken til venstre (med fersken) ved at være tom, - jeg er den skyldige :-)
Mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar