tirsdag den 27. marts 2012

Gaven er pakket op...

Nu er det vidst på tide at fortælle hvad jeg i weekenden fik i gaven, som jeg har skrevet om i indlægget her.
 - Tam tam (trommehvirvel indsættes): det var en isskål så der kan laves hjemmelavet is i litervis!
Og nu tænker den kløgtige læser nok: "Hmmm har pigebarnet da en køkkenmaskine?" og ja, det har jeg faktisk også fået...som indflyttergave af ham den moderne :-)
Så nu kan man roligt sige at mit køkken har alt hvad et madhjerte kan begære...
Jeg har fået afprøvet kitchen aid'en mange gange (har endnu ikke fundet til et passende navn til dén..det kommer!) men har stadig tilgode at lave is, - når det sker skal jeg med glæde dele det her på bloggen.
Herunder er et lille glimt af min nye bedste hjælper i køkkenet

2 kommentarer:

  1. Absolut ikke en dårlig gave at få! :)
    Giv endelig lyd når du har afprøvet den - vidste nemlig slet ikke man kunne få en is-halløj til KitchenAid'en :)

    SvarSlet
  2. Jeg skal nok give en opdate på is-halløjet :-)

    SvarSlet