mandag den 16. april 2012

Jeg vandt give-away!

Jeg var så heldig at vinde frøken Stubbas give-away, som passer lige til mig nu jeg er vild med makeup...ikke mindst neglelak...og jeg ser frem til at teste ELF's produkter som jeg har læst en del om på forskellige blogs.
Farven på lakken er mintgrøn og det er en kanon forårsfarve, - det er et absolut plus at ELF's lakker ikke indeholder skadelige stoffer såsom formaldehyd! I lipglossen er der spf 15 (solfilter) og farven kunne jeg forestille mig passer alle kvinder, som vil opnå et neutralt look.

5 kommentarer:

  1. Ej hvor skønt. Tillykke med det :)

    Deres neglelakker er rigtig fine!

    SvarSlet
  2. Tillykke, dejligt med en lille gave.

    SvarSlet
  3. Trine; jeg ser også frem til at prøve lakken!
    Frk. Schmetterling; Ja, tænk at jeg var så heldig...en gevinst som passer lige til mig :0)

    SvarSlet
  4. Du har da været utrolig heldig med den give-away! Det ser ud til at være en virkelig flot neglelak :-)
    -Ellers super sød blog :-)

    Kyss Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg er glad for, at du blev glad for at vinde :)
    - jeg skal selv have fat i den lipgloss!

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet