fredag den 27. april 2012

Travlt...

Jeg er en travl kvinde for tiden og det betyder nul indlæg på bloggen...beklager!
Jeg havde alletiders fødselsdag i onsdags, - både på job og bagefter da min familie kom på besøg.
Når jeg får mere luft omkring mig skal jeg nok lave et indlæg om mine gaver....jeg har fået mange...det er virkelig overvældende! Og tror min familie kender mig; har fået meget (!) the i løsvægt. MUMS!
Idag har jeg været til hele 2 jobsamtaler... - fortæller jeg mere om snarest! Og i aften får jeg gæster til fødselsdagskage, kaffe, asti, hjemmelavet is, rødvin og slik....Uff, det er rart at være mig :-)
PS: Har du opdaget hvor skønt vejret er, hvor grøn markerne er, hvor fuglene synger og hvor yndigt et farveflor der møder én i haven....forår, jeg elsker dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar