lørdag den 21. april 2012

Travl weekend

Kære læser...jeg har ikke glemt give-away udtrækningen! Nope, vinderen af min give-away bliver trukket søndag aften (imorgen!), for dér er ham den savnede hjemme igen og jeg havde jo lovet at han nok skulle udtrække den heldige :0)
Min weekend har været travlt, men rigtig hyggelig og lige mig. Programmet har nemlig været; fridag fredag, shopping med søster lagkage og loppemarked (tøj), hvor jeg deltog som sælger....
- Jeg ser frem til at vise fredagens køb frem, men det må blive på en anden dag. - Kan dog fortælle at mit dankort glødede og jeg har fået farver i skabet!
Her er et billede af ét af indkøbene. Var nemlig så heldig at få fingre i den sidste udstillings-telefon fra Saint Tropez butikken i Kolding Storcenter, til den lette sum af 40 kroner. I'm happy!
Heldigvis er min weekend ikke slut endnu og det betyder at jeg vil smide mig på sofaen, med suppe og en god tøsefilm.
Imorgen står den på rengøring, tøjvask, oprydning og evt. bagning.
Go' lørdag aften derude ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar