onsdag den 2. maj 2012

Shop 'till you drop

 - overskriften må siges at ramme plet hos mig! For nogle uger siden tog min søster og jeg på shoppingtur og jeg skal love for vi fik prøvet tøj, duftet til parfume, rodet i bunker af accessories og spist god mad.
Jeg ved ikke lige hvad der skete med mig, men jeg blev draget mod tøj med farve på. Måske er det fordi det er forår, lyse tider og lysten til at klæde sig farverigt. Måske er det mig som er ved at ændre stil eller også blev jeg en smule for ivrig og lod mig rive med?
Jeg ved der er nogle stykker tøj jeg skal prøve igen herhjemme foran spejlet, og måske ender det med at jeg retunerer det igen?
Jeg kom hjem med 3 kjoler, 2 par bukser, toppe, 2 bluser, t-shirts, en (gul!) taske og en hel del smukke sager fra de kære Grene-søstre




5 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne farver - det er dejligt at powershoppe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Linda når det ikke sker så ofte, så er det ok at powershoppe synes jeg ;0)

      Slet
  2. Øj en masse skøn shopping!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du ka også tro jeg er glad for det..har dog lige byttet lidt af det.....:-)

      Slet
  3. det ser lækkert ud...og du var heldig at finde en telefon..der var udsolgt de steder jeg var :-(

    SvarSlet