tirsdag den 26. juni 2012

Bagagerumsmarked

...i den kommende weekend! På lørdag skal jeg være sælger ved et bagagerumsmarked. Hvis du har lyst til at få fingre i noget af dét jeg sælger, - eller vil kigge blandt de mange andre boder, kan du sende mig en mail. Jeg vil give dig adressen og evt. kørselsvejledning hen til markedet! Det kunne være hyggeligt hvis du kiggede forbi, og husk; jeg bor ikke længere væk fra den tyske grænse end at du også lige kan nå at fylde din bil med sodavand, slik osv. efter du har snust lidt til lopperne!
Hvis du ikke kan nå forbi bagagerumsmarkedet i denne weekend og du er interesseret i noget af det jeg sælger er du mere end velkommen til at kontakte mig, - du skal blot afgive din pris på de/den ting du er interesseret i, så finder vi ud af det....Jeg er til at handle med :-)
Se evt under fanen Rodekassen her på bloggen. 
Alle billeder i dette indlæg er ting fra privaten som alle er til salg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar