onsdag den 27. juni 2012

Pakkeleg #2

Jeg har fået sendt pakker med overraskelser afsted til 3 blog-kvinder som var friske på at lege med i den simple leg, som går ud på at sende en pakke med indhold og dernæst selv modtage en...
Det er spændende at se hvad afsenderen har kreeret til én og jeg har ikke kunne lade være med at smile når en pakke har ventet på mig i postkassen.
Hvis du vil se hvad der gemmer sig bag de hvide kuverter, som jeg har sendt afsted er du velkommen forbi Kathrine, som var den første til at modtage min pakke.
Her er hvad Katrine sendte til mig, og hvis du vil se nærmere kan du se indlægget som jeg tidligere har skrevet lige her
Den næste til at modtage en hvid kuvert fra mig var Heidi og hvis du vil se hvad der ventede hende af overraskelser kan du tjekke hendes blog-indlæg ud her.
Jeg venter i spænding på at se hvad Heidi finder på af ting og sager til mig...!
Den sidste i denne leg til at modtage en pakke er Sandie med bloggen Bysandie, så jeg håber indholdet falder i god jord :)
Jeg har valgt ikke at deltage i flere pakkelege, men vender måske tilbage igen til efteråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar