søndag den 24. juni 2012

Cafétur

Der er intet så godt som en spontan cafétur! Ham den bedste-i-verden og jeg har nydt en lækker amerikansk pita med kylling og en stor, varm chai-the, mums! Tror jeg fik sukkerchok efter indtagelse af theen, for der var lige rigeligt med sukker i efter min smag...
Jeg leder stadig efter den perfekte og mest velsmagende chai-the, som jeg kan lave derhjemme.
- Forslag modtages gerne :-)
Igår nød vi Skt.Hans bålet i en lokal park tæt på vores bopæl. Vejret klarede heldigvis op, så vi kunne nynne med på midsommervisen (kan stadig ikke teksten!) i solskin, mens vi havde selskab af et vennepar som også var troppet op i parken.
Foruden den nævte cafétur er søndagen blevet brugt på løbetur i regnvejr, - man føler sig så overskudsagtig og helt frisk når det er overstået, - og på at vaske store bunker af vasketøj, sengetøj og håndklæder...om lidt sætter vi en film på og så begynder hverdagens rutiner forfra igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar