torsdag den 3. januar 2013

Hjælpende hånd?!

Er der en af jer dygtige, kreative bloggere som har tid og lyst til at lave en ny header til min blog?
Jeg tænker noget i retningen af; cupcakes, smuk blomst, en kjole (måske brudekjole/fingerring), en flot swirl fra en cupcake eller eller eller....... og så bare i en masse friske, lyse pastelfarver? - Dog holdt i enkel, overskuelig stil!
Jeg har en idé om at det gerne må være i en "piget"-stil, for tror aldrig jeg kommer til at se mig selv som rigtig voksen..........
Nogen der kan "fange" den ånd jeg leder efter er I velkommen til at skrive en kommentar eller en mail til mig.
Tak fordi du tog dig tid til at læse mit råb om hjælp!

// Rikke // 

5 kommentarer:

  1. Kan se der endnu ikke er nogen som har tilbudt sin hjælp til en header. Hvis du kan lide min header kender jeg et program som er mega nemt. Jeg bruger det til alle mine collager på bloggen. Jeg kan også lave headeren for dig hvis du finder billederne. Sig endelig til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nope, der er ingen hjælp til mig (endnu)...
      Vil gerne se nærmere på dit program du nævner, men hvis jeg ikke har set meget forkert bruger du også Picasa 3-programmet til dine collager (ligesom mig selv)?
      Men lad os lige finde ud af noget en dag! ;)
      På forhånd tak.

      Slet
  2. Nope det hedder noget andet. Kan lige tjekke efter når jeg får åbnet compuren,

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tine.
      Min mail står under fanen "Om mig"....
      Tak fordi du gav dig tid til at skrive til mig, og tilbyde din hjælp...Jeg har bare ikke lyst til, at det koster mig noget at få lavet en ny header, så jeg eksperimenterer selv :)
      Men tak for tilbuddet, - og lækker blog du har dig, for øvrigt :)

      Slet