fredag den 4. januar 2013

Pebermynte Cupcakes

Jeg lavede disse kager til mine kolleger på mit praktiksted. Jeg stoppede der lige før jul og ville give dem lidt godt til ganen, og helst ikke noget med fed chokolade eller nougat, da julen jo var lige om hjørnet, og mange oftest får nok af de 2 nævnte smagsvarianter...
De blev glade, og jeg kan fortælle at kagerne har en frisk, overraskende smag.
Velbekomme!

Opskrift:
150 gr. smør
2 dl. sukker
75 gr. stribede sukkerstokke
4 dl. hvedemel
1 tsk. bagepulver
1½ dl. piskefløde
2æg

Topping
Dr. Oetkers jordbærmousse
Små stykker pebermynte-stokke til pynt samt glimmer/krymmel
Bages ved 175 grader i ca. 20 minutter

2 kommentarer:

  1. Så for man da lige trang til en kage til kafffen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. sender fluks én til dig, kære Gitte (fik du den!?)
      God weekend!

      Slet