søndag den 26. januar 2014

Alder er blot et tal

Igår fejrede vi min mors 60 års fødselsdag, -igen!
Hun fyldte år først i januar, men havde inviteret os, familie, venner og naboer
til fest kl.12.30 på et hotel.
Vi fik dejlig, velsmagende mad (meget mad!) og lækre vine/asti/rosé. Det var lækkert
og rigtig hyggeligt at gense familien fra nord samt tale
med mine forældres venner, som jeg har kendt hele mit liv.
Efter kaffe, baileys og chokoladen blev vi hentet af taxa
og kørte hjem til mine forældre hus, hvor festen forsatte.
Mine forældre havde lavet suppe m. brød, som natmad
og lige ved midnat sagde vi godnat og tak, - og faktisk
forsatte de "gamle" med at feste og danse til god dansk musik og med
dåsebajere (og tequila, min mors yndlings!What!?)
Stort tillykke til min mor som absolut ikke ligner én på 60,
og de gener håber jeg at have arvet!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med moren :-) Sidder og savler over den lækre menu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også en overdådig, lækker menu! - Jeg ku godt spise sådan et confitereret andelår lige nu...hmm mums :)

      Slet