torsdag den 16. januar 2014

Uge #2

Der er ikke meget eksotisk over januar måned. Enten er det gråvejr, regnvejr eller tåget og blæsende.
Jeg er nok ikke den eneste som klager over januar og vejret, men hvad er så mere nærliggende at gøre end at; hygge sig og gøre noget ekstra godt for sig selv!
I lørdags købte jeg mig til 1½ times velværemassage, og med en god afslappende
 følelse i kroppen
lavede jeg tapas/koldt bord til svigerinden og jeg.
Vi hyggede og snakkede længe ved bordet, og da vi havde spist færdig
så vi tøsefilm til langt ud på natten.
Da hverdagen ramte igen (og mere regn og slud!) fik jeg det første BoligLiv magasin i postkassen.
Jeg har fået 1 års abonnement af min søster, i julegave.
På min ugentlige fridag fik jeg varmen (og sved på panden) i fitnesscentret, hvor jeg var helt
oppe i skyerne over mine nyindkøbte løbesko.
 - Og i H&M kunne jeg ikke stå for emballagen på en bodyscrub, 
- mon jeg nænner at bruge den?

PS: Der er nogen der har 2 års fødselsdag i dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar