søndag den 5. januar 2014

Mine mål for 2014

Jeg kan, som så mange andre, ikke lide at lave nytårsfortsætter, for det klinger allerede af fiasko, uopnåelighed og stress over at nå det man har sat sig for.
Derfor har jeg valgt at sætte mig nogle mål for hvad jeg gerne vil have ud af år '14, og jeg føler det ikke som et nederlag hvis alle listens mål ikke bliver streget ud når vi rammer december. Jeg skriver disse mål ligesom når man har drømme og tanker om året der er begyndt. Uden drømme, intet mål, intet menneske. Lad os se hvor min sti fører mig hen dette år.
I år 2014 vil jeg gerne:


Lære at drikke og nyde kaffe (med mælk?)
Give blod til Blodbanken
Smage og lide flere frugter
Huske at tage min vitaminpille/olier hver dag
Dyrke mere yoga

Få mere i løn
Se The Hunger Games 2 (på dvd)
Rejse til et sted jeg ikke har været før
Tabe mig 2 kg (på maven?).
Få flot, mere ungdommelig ansigtshud
Finde på et nyt blog-navn
Gå oftere til kosmetolog
Gå ture i skoven/stranden
Købe hus
Besøge Starbucks i Kolding Storcenter
Gå til koncerter

Komme på Instagram
Få 16 nye medlemmer via Bloglovin (i skrivende stund er der 74 stk.)
Være indsamler ved Kræftens Bekæmpelse
Bage kage fra min Hummingbird Bakery bog
Smuttur til København


Ingen kommentarer:

Send en kommentar