torsdag den 30. januar 2014

Uge #4

Sikke meget jeg har nået at opleve på én uge!
Forrige weekend blev skudt igang med min mors hyggelige og velplanlagte
60 års fødselsdag. Hvis du er nysgerrig på menuen kan du læse meget mere
ved at klikke lige her.
Ham den søde og jeg så en lidt skuffende håndbold finale, men i sidste ende
var det velfortjent at Frankrig snuppede sejren, selvom jeg troede på DK hele
vejen!
Vi har fundet vores pas frem, da vi har bestilt bryllupsrejsen, men mere om det
i et andet indlæg, - jeg afslører kun at det er et tropisk klima, som venter os!
Ugen i Sdr.jylland begyndte koldt og blæsende, med sne, og jeg foretrak sofaen og
varme drikke lavet på hurtigste vis.
På en af de bedre dage (læs; ingen sne, kun lidt blæst!) tog jeg nordpå og besøgte Lene
Bjerre, og så de mange forårsnyheder, som du kan få et sneakpeak på her.
Og idag har jeg haft fridag og nydt en rolig dag i selskab med min søster. 
Vi nød en brunch på en café og fik kigget lidt i butikker. 
Hun har termin om 13 dage og jeg er ved at gå til i spænding!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar