lørdag den 1. februar 2014

Nyt til boligen

Jeg har været på jagt efter tilbud, - og fandt selvfølgelig nogle ting som ikke var nedsat. Men sådan er det jo nogle gange, og når nu jeg stod og manglede tingene, så købte jeg dem!
Et skærebræt fra Ferm Livning, skåret som et hus. Ham den arbejdsomme er træt af vores plastik skærebrætter, som drejer rundt på køkkenbordet når man skærer og snitter på brættet og mente derfor at et tungere træbræt var sagen. Og når det skal stå fremme må det også godt være pænt, og nu pynter det "lille hus" ved de andre brætter i køkkenet.
Jeg trængte til fornyelse på vores kontor/ekstra værelse og selvom jeg ikke synes at kobber er yt (og vi laaangt fra er færdige med kobber i boligindretningen) tror jeg nu også at messing kan få et comeback.
-  Derfor valgte jeg en potte/holder i messing fra Ferm Living, til alle blyanter, kuglepenne m.m.
Jeg har også købt plakater til mine bare vægge, men dem viser jeg i et andet indlæg. Der mangler nemlig ramme til én.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar