torsdag den 27. februar 2014

Uge #8

Jeg kan mærke det lige så stille, - foråret er på vej! Godt nok ikke med varme grader, så vi kan have åbne jakker og ingen handsker på cykelturen, men det kommer! Jeg er kommet mig over min forkølelse og er fyldt med energi igen. Og energien bruger jeg på at prøve på at nå mit mål for år 2014; at lære at drikke kaffe! Og hvad er bedre at hjælpe mig på vej end en kaffe a lá Starbuck!
Ydermere er jeg også ret tæt på at nå endnu et mål, da der er 14 dage til vi rejser på denne rejse!
Jeg nyder også tid med familien (hun bliver så stor, den dejlige niece!), samt har fundet det perfekte statement på en plakat, - hvis jeg havde et walk-in skab skulle plakaten helt sikkert hamres op på væggen derinde!
Jeg begyndte også på en give-away og hvis du ikke allerede har deltaget, så er du velkommen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar