søndag den 23. februar 2014

Kan du huske denne?

På denne solrige søndag bliver jeg en smule nostalgisk, og har, 
efter morgenmaden, 
kastet mig over dette tegneredskab fra HAY.
Jeg kan huske, da jeg var lille pige, at jeg har siddet i 
min mormors køkken på en bænk
og tegnet og prøvet forskellige mønstre, så da jeg
fandt en ny "twister" købte jeg den med hjem.
- Kan du også huske den fra din barndom?
Og husk; hvis du vil være med i lodtrækningen om forskelligt
bagepynt, så deltag her.
Rigtig god søndag. Min dag skal bestå af gåtur i skoven, 
2 x familie besøg
og kvalitetstid med ham den sjove.

2 kommentarer:

  1. Årh, memories! :D Og der kommer jo faktisk noget meget fint ud af sådan én dims.
    Rigtig god søndag til dig - det lyder som en dejlig én :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anja. også god søndag (aften) til jer :)
      Og du har ret; det er flotte mønstre der kommer ud af sådan en "dims", - det er nok det rette ord til sådan en "dims" hihi
      // Rikke //

      Slet