søndag den 16. februar 2014

Menu-forslag #15

Masser af grøntsager, - jeg er fan!
Jeg er faktisk begyndt på en mission; få flere grøntsager ind i kosten, især til aftensmaden.
Jeg er en smule kræsen og kan ikke lide al slags mad og slet ikke særlig meget frugt/bær som ellers
skulle være så sundt, så sundt.
Derfor bliver det ofte til en slags wok eller ovnbagt, da jeg dermed kan snitte en masse forskellige 
grøntsager og give dem lidt smag efter behov.
Måske du kan få inspiration til næste uges madplan ved
at kigge mine indlæg med "menu-forslag" igennem, - der er 
efterhånden en del at finde på bloggen!
Rigtig god søndag!

Forårsruller med forskellige grøntsager og soya
Mørbrad m. bacon med kartofler, forskellige grøntsager og brun sauce
Og når jeg bruger grøntsager prøver jeg at gøre det efter sæson.
Her i disse retter har jeg brugt bl.a.
Svampe - gulerødder - løg - squash - broccoli - peberfrugt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar